torsdag 19 april 2012

det var bittert förr

trodde jag visst var det stod vad vi stod men allt är helt jävla fuckat och skört och ingenting står fast jag skakar kan inte röra mig som jag vill och det går bara itne längre. den här skiten. det handlar inte om att dö det handlar om att överleva och ta det som är mitt. det handlar om att kunna gå med rak ryggrad och att kunna andas. det handlar om allt det som inte är självklart för mig. om allt det som ger mig obehag. om allt det som är så jävla svårt. det finns inga ord. för jag höll tillbaka dem för att ge dig plats för du behövde mig. gång på gång. och igen. alltid igen aldrig jag aldrig någonsin jag för jag orkar inte mer. det här ger mig inte ett jävla skit och det är sån jävla bullshit du är sån jävla bullshit som kommer med dina enkla ord och enkla svar för dte är så jävla synd om alla andra och jag vet det. jag är omegan i en vargflock. jag är ingenting. visst är jag inte. visst. jag har bevarat lugnet länge nu. jag hatar att ni alla finns för ingen av er ser. ingen av er förstår för ingen av er bryr er. fan för er. fan för mig mest mig fanfanfanfanfan. 
jag kallsvettas för jag vet att jag måste gå dit. jag kallsvettas och hyperventilerar för jag vet att jag måste. för jag måste men det blir svårare varje dag. känner att det närmar sig. känner det andas bakom mig det där som tar mina andetag. fan. jag hoppas du förstår att när det är över, så var allt ditt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar